13 april, Grand Canyon Track - Reisverslag uit Katoomba, Australië van Hetty en Jory - WaarBenJij.nu 13 april, Grand Canyon Track - Reisverslag uit Katoomba, Australië van Hetty en Jory - WaarBenJij.nu

13 april, Grand Canyon Track

Blijf op de hoogte en volg Hetty en Jory

13 April 2015 | Australië, Katoomba

Vandaag de Blue Mountain, Grand Canyon track gelopen, ruim 11 kilometer.
11 km vol steile klimmetjes, afdalingen en vele vele trappetjes! Het dal was mooi groen met watervalletjes. Ik moest even aan de film 'The Blue Lagoon' denken ;)
De foto's spreken voor zich.

Het internet wifi is na acht minuten weer voorbij. Ik heb 2x 1 uur voor zes dollar gekocht. Helaas werkte het niet goed zodat de server herstart moest worden en ik ongeveer 45min over had om het reis-blog bij te werken en mijn IPhone app's te laten updaten (ongevraagd update de tel, zonder dat ik het kan onderbreken!)
Na vandaag weer even 'radio stilte' dus ;)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Hetty en Jory

Moeder en zoon samen op stap om Australië te verkennen in 31 dagen ( exl vlucht ;))

Actief sinds 06 Feb. 2015
Verslag gelezen: 101
Totaal aantal bezoekers 4877

Voorgaande reizen:

29 Maart 2015 - 02 Mei 2015

Onze reis down Under

Landen bezocht: