8 April, koud! - Reisverslag uit Snowy Creek, Australië van Hetty en Jory - WaarBenJij.nu 8 April, koud! - Reisverslag uit Snowy Creek, Australië van Hetty en Jory - WaarBenJij.nu

8 April, koud!

Door: Hetty

Blijf op de hoogte en volg Hetty en Jory

13 April 2015 | Australië, Snowy Creek

8 april, koud!

Yep, de Snowy Mountains zeggen het eigenlijk al... Snow dus koud!

De hele nacht heeft het behoorlijk gespookt op de camping. Veel regen, storm en wind...

Ondanks het minder goede weer zijn we bij Tredbo naar boven gegaan met de stoeltjeslift. Boven was het goed vertoeven in restaurant 'the Eagles Nest' ;) maar er moest natuurlijk ook wel een doel behaald worden! In de stevige wind en gevoels temp van -7c togen wij naar de eerste lookout, Koszciusko Lookout. Dat was ongeveer 2km lopen. (Let wel met stevige wind en motregen in -7c!)
Daarna ben ik met m'n slappe knie excuus retour gegaan en vanwege mijn aanhoudende schuldgevoel mocht Jory mijn Beany op. Hij is toen alleen doorgelopen naar Koszciusko Track, bijna 5 km verder.
Daarna was hij te laat voor de stoeltjeslift en moest hij de berg ook nog aflopen terwijl ik me inmiddels in een hoekje van onze VAN had genesteld met een kop koffie en n 'Linda' :)

Trouwens de Beany is my all time favorite kledingstuk geworden. Ik heb er beneden gauw nog één gekocht ;)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Hetty en Jory

Moeder en zoon samen op stap om Australië te verkennen in 31 dagen ( exl vlucht ;))

Actief sinds 06 Feb. 2015
Verslag gelezen: 59
Totaal aantal bezoekers 4881

Voorgaande reizen:

29 Maart 2015 - 02 Mei 2015

Onze reis down Under

Landen bezocht: