5 april, Wilsons Promontory National Park - Reisverslag uit Port Welshpool, Australië van Hetty en Jory - WaarBenJij.nu 5 april, Wilsons Promontory National Park - Reisverslag uit Port Welshpool, Australië van Hetty en Jory - WaarBenJij.nu

5 april, Wilsons Promontory National Park

Door: Hetty

Blijf op de hoogte en volg Hetty en Jory

08 April 2015 | Australië, Port Welshpool


Het blog niet met mijn telefoon updaten, dus niet zo vaak ge-update ivm geen wifi :(
Ik kwam erachter de ik al de helft van mijn internet bundel heb verbruikt en ik heb nog maar 1 van de vijf weken gehad...

Wilsons Promontory National Park bezocht. Een groot bergachtig nationaal park, waarin veel paden omhoog leiden, naar uitkijkpunten over het park.
Ik kan je trouwens vertellen dat het een heel stuk minder ontspannen loopt als een tegemoetkomster hoort zeggen "Watch out, a snake on the trail." We hebben m overigens (gelukkig) niet gezien.

Nadien veel last van mijn knie, scheelt morgen trekken we weer een eind verder richting Sydney en heeft mijn knie een rustdag.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Hetty en Jory

Moeder en zoon samen op stap om Australië te verkennen in 31 dagen ( exl vlucht ;))

Actief sinds 06 Feb. 2015
Verslag gelezen: 73
Totaal aantal bezoekers 4885

Voorgaande reizen:

29 Maart 2015 - 02 Mei 2015

Onze reis down Under

Landen bezocht: