20 April, Eindelijk bij de familie - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Hetty en Jory - WaarBenJij.nu 20 April, Eindelijk bij de familie - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Hetty en Jory - WaarBenJij.nu

20 April, Eindelijk bij de familie

Blijf op de hoogte en volg Hetty en Jory

21 April 2015 | Australië, Brisbane

We zijn er in Brisbane! Nadat er op het vliegtuig iemand onwel werd en Jory assistentie moest verlenen zijn we in Brisbane geland. De vrouw had te veel medicatie tegen de hoge bloeddruk geslikt en werd daardoor onwel. Over de speaker werd assistentie gevraagd van een arts of verpleegkundige. Er was er maar één aan boord, zoonlief Jory. Gelukkig is alles goed afgelopen!

Op het vliegveld werden we opgewacht door Eugine, mijn nicht waarmee brieven begon te schrijven toen ik dertien/veertien jaar oud was. Ze heeft ons naar Lisa en Phil gebracht, die we in 2004 in Nederland al eens hebben ontmoet. Het voelt op een rare manier vertrouwd. Vanavond heb ik mijn neef Joe ontmoet en mijn oom Joop.
Veel informatie gekregen en we zijn nog lang niet uitgepraat.... Nu naar bed want neefje Aiden mag morgen thuis blijven en schijnt voor dag en dauw wakker te zijn ;)

• 21 April 2015 - 08:52

Lineke:

Wel weer een avontuur in het vliegtuig zeg! Gelukkig goed afgelopen! Lijkt me heel bijzonder om nu alle leden van de familie live te zien :-D Geniet ervan!!

• 21 April 2015 - 12:03

Willem :