15 april, Sidney - Reisverslag uit Sydney, Australië van Hetty en Jory - WaarBenJij.nu 15 april, Sidney - Reisverslag uit Sydney, Australië van Hetty en Jory - WaarBenJij.nu

15 april, Sidney

Blijf op de hoogte en volg Hetty en Jory

15 April 2015 | Australië, Sydney

We hebben de VAN ingeleverd en zijn inmiddels ingecheckt in t Ibis hotel @ Darling Harbor Sydney.
Vanmiddag zijn we met de ferry naar Circulate Quay gevaren, the Rock.
Via allerlei bezichtigingen zoals Sydney Opera House en the Sydney Bridge terug naar het hotel gelopen.
Onderweg nog heerlijk geluncht @ Portobello Caffe, een gerookte zalm salade en een Aperole Spritz ;))
Ook dit was weer een walk van zeker 13km. Ik heb geen voeten (en knie) meer over.

• 15 April 2015 - 14:03

Nico:

Zo te lezen weer veel nieuwe indrukken opgedaan en lekker actief bezig geweest. Vervelend dat je last hebt van je knie. Nu laatste avond genieten van Sydny.
    Have fun !!!!!

• 15 April 2015 - 15:07

Willem:

13 kilometer.... Overdrijven is ook een vak he :-) . Wat maken jullie er een prachtige tocht van. Erg leuk om te lezen!

• 15 April 2015 - 15:10

Willem:

Nog even over het zwemmen; Hou je alsjeblieft erg goed aan de aanwijzingen van de lifeguards en de vlaggen op het strand. Kan je uit eigen ervaring vertellen dat het niet fijn is als je (per ongeluk) buiten de afgebakende stukken terecht komt

• 16 April 2015 - 01:56

Hetty En Jory :

@ Willem, komt voor elkaar. We zullen voorzichtig zijn. No worries mate

• 16 April 2015 - 09:49

Lineke:

Jeetje,wat hebbenjullie ondertussen al veel gezien. Echt heel leuk om het op deze manier een (heeeel) klein beetje mee te mogen maken. En, het fijne is, er komt nog meer! :-) Ondertussen zitten jullie lekker in het hotel en kun je je knie wat rust geven.Doen hoor! Veel plezier!! :-x