10 april, Birds & Australian War Memorial - Reisverslag uit Canberra, Australië van Hetty en Jory - WaarBenJij.nu 10 april, Birds & Australian War Memorial - Reisverslag uit Canberra, Australië van Hetty en Jory - WaarBenJij.nu

10 april, Birds & Australian War Memorial

Blijf op de hoogte en volg Hetty en Jory

13 April 2015 | Australië, Canberra

Vanmorgen eerst de vogels bekeken in een met gaas overdekt terrein, Canberra Walk in Aviary. De Rainbow Lorakeets waren er behoorlijk tam. Je ziet ze hier erg veel in het wild rondvliegen :)

Vandaag waren de Kaketoes ook weer goed te horen ;) Dit keer hebben we er wel foto's van kunnen maken. Zowel van de witte geelkuif Kaketoe, zoals wij hem kennen als wel van de grijs/donker roze variant de Rosékaketoe

Verder hebben we vandaag het indrukwekkend Australian War Memorial bezocht. Een hele tentoonstelling mbt alle gevoerde oorlogen. Vele maquettes met nagebootste veldslagen, foto's en materialen.
Er was ook een monument met een eeuwige vlam ter nagedachtenis aan de omgekomen soldaten en hulpverleners. Tevens was er een muur met de namen van de omgekomen soldaten.