7 April, als dit goed gaat.... - Reisverslag uit Snowy Creek, Australië van Hetty en Jory - WaarBenJij.nu 7 April, als dit goed gaat.... - Reisverslag uit Snowy Creek, Australië van Hetty en Jory - WaarBenJij.nu

7 April, als dit goed gaat....

Door: Hetty

Blijf op de hoogte en volg Hetty en Jory

13 April 2015 | Australië, Snowy Creek

Dan wordt je wakker en zie je dat het geregend heeft. De deur van de VAN gaat open en de geur van het woud stroomt naar binnen #Heerlijk

Gauw douchen en ontbijten. Er zijn nog twee buns over :) without artificial coulors or flavours ;)

Daarna naar the Caves, the Royal Caves en daarna naar the Fairy Cave. Indrukwekkende grotten en af en toe super krap!!
Voor het eerst regen, dus de droge grotten waren welkom ;)

Gisteravond liepen er Possums rond onze VAN en vandaag zagen we Kangeroes rond huppelen.

Vanuit de grotten richting de Snowy Mountains, via de Suggan Buggan rd. Remember this; als je geen 4 wheel drive hebt, skip it!! T was een onvergetelijke (mooie) rit, waarin ik meermaals gedacht heb "Als dit goed gaat, gaat er meer goed!"
Verdomt (pardon) slechte gravel road, zonder vangrail!! Ongeveer 130km 20 tot max 40 gereden met onze ieniemienie VAN. Eén keer een tegenligger gehad op het smalle gravel pad (nog maar n keer...ZONDER vangrail!). Met aan de ene kant één groot massief rotsblok en aan de andere kant een diepe afgrond, waarbij ik voor mijn gevoel de dood in de ogen keek... De tegenpartij was gelukkig iets beter ingespeeld op situatie ;)
Maar goed, dat allemaal ter zijde, we kwamen ook een heuse cowboy tegen die met zijn honden een kudde koeien dreef. Prachtig!
Verder hebben we wilde paarden gezien en Kangeroes die heen en weer hupten over het pas. Verder a great view at the top! Kortom een onvergetelijke ervaring!

Nu op een camping in Jindabyne. Helaas regent het weer. Gelukkig regende het onderweg niet, anders hadden we het met deze VAN niet gered ;)