4 april, a bit of an off day! - Reisverslag uit Port Welshpool, Australië van Hetty en Jory - WaarBenJij.nu 4 april, a bit of an off day! - Reisverslag uit Port Welshpool, Australië van Hetty en Jory - WaarBenJij.nu

4 april, a bit of an off day!

Door: Hetty

Blijf op de hoogte en volg Hetty en Jory

04 April 2015 | Australië, Port Welshpool

4 april, a bit of an off day!
De dag begon met een boze camping eigenaar die 20 Dollar eiste en anders de politie zou bellen ivm traspassing. We hadden daar niet mogen overnachten en de toilet gebruiken was helemaal uit den boze!
20 dollar afgetikt voor de lieve vrede en mijn beeld van vredelievende Aussies was aan barrels :'( Camping was overigens vol.
Daarna zo'n 200 km gereden en div campings aangedaan, maar alles was booked during the Easter Holliday. Uiteindelijk een gravel pad van 3 km afgereden en een alleraardigste camping eigenaar getroffen die ons zeer behulpzaam was. Dit herstelt mijn Aussie beeld weer een beetje ;)
We hebben vind ik best een redelijke plek kunnen scoren en de eerste was zit in de machine :)
Stoeltje in de zon (20c met redelijk wat wind) en voor nu #RelaxTime

• 04 April 2015 - 08:58

Willem:

Tja, assholes heb je overal :-(. Laat je stemming er niet door verpesten. Relax met een aussie wijntje (Prosceco mag ook :-) ) and enjoy!! Nog geen enge dieren tegengekomen?